Recenze (343)
Eric Clapton: život ve dvanácti taktech (2017)
síla....
Zpátky do ringu (2013)
Tomu nešlo dát jinak než plnej. Krásnej film, oba borci skvělí, odlehčené parodování jejich kultovních snímků. Pozitivně naladěný. Gimme one more shot :)
Oasis: Supersonic (2016)
Nikdy jsem nebyl fanda Gallagherů jako lidí, ale jejich muziku uznávám...Noel je géniální skladatel a to mu nikdo neupře. Dokument provází kapelu během nejslavnějších 2-3 let...možná díky bohu. Pro fandy i nefandy věřím, že přínosný kousek
Gangy New Yorku (2002)
Páni...Daniel Day Lewis předvedl asi jeden z mých nejoblíbenějších výkonů. Takže většinu filmu jsem nadšeně hltal. Leo samozřejmě taky výborný. Rukopis Martina se nezapře a dobová atmosféra fantastická. 90%
Beatles: Perná léta (2016)
Anthology je pořád nejvíc přínosný dokument, ale toto neurazí. Spíše naopak. Hezky udělané, ale pro fandy asi nic co by nevěděli.
Osm hrozných (2015)
S Gaunery, Pulp Fiction a Pancharty nejlepší Tarantinovka. A řekl bych, že i nejvíce signature. Nejsem ani pořádně schopen popsat jak moc mě Hateful 8 uchvátili. Nemůžu nic vytknout. A životní role Tatuma je vynikající. Morricone taktéž.
Keith Richards: Under the Influence (2015)
Můj největší sen je s tímto pohodovým mladíkem dát panáka dobrýho pití a nechat si pouštět jeho bluesovou influence. Keith je a vždy bude ztělesnění Rock'n'Rollu....a i po tom co dokázal si stále váží svých předchůdců. Pro velké fandy tu asi není přebytek nových informací, ale i tak si tento dokument užijete. Koukat na Keefa ve studiu či vidět jeho sbírku kytar...tomu říkám slast :)
Beware of Mr. Baker (2012)
Samozvaný nejlepší bubeník světa asi tím opravdu nejlepším nebude. Jeho konstatní shazování vrstevníků Moona, Bonhama a Mitchella je až na odebrání svéprávnosti. Nicméně tenhle chlapík bez špetky soudnosti a grumpy levelem na maximu je opravdu zábavnej. Přitomnost v jeho společnosti bych asi s chutí vynechal, ale smeknout před ním musím. Přeci jen Cream byla jedna z nejvlivnějších kapel...Taktéž smekám před tvůrcem, že na toto měl koule a vydržel to!
Zmizení (2013)
Atmosféra jako jsem dlouho nezažil. Když jste 2 a pul hodiny nehnutě v křesle, asi tvůrci dělaj něco správně. Herecký obsazení naprosto perfektní. Troufnu si říct, že jedny z nejlepších rolí jak Hugha tak Jakea...a že pánové za sebou maj pěkný role :) 90%
Joy Division (2007)
Dokument mě vtáhl do atmosféry a s ubíhájící minutáží více a více mrazí. Jinak to být postaveno ani nemohlo, přeci jen jedná se o jednu z nejtemnějších kapel co jsem kdy poznal. Budu muset více prozkoumat texty...Ian byl básník se vším všudy a díky svému osudu někdy i zastiňuje neméně talentované kolegy z kapely...Stále považuju Unknown Pleasures za jejich nejlepší dílo :)