Recenze (245)
Forrest Gump (1994)
Tento příběh o lehce podprůměrně inteligentním jedinci mě prostě nikdyy nepřestane bavit, i když jsem ho viděl už nespočetněkrát.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Arnold a Robert Patrick ve svých životních rolích. Tady se dá jen chválit. Perfektní akce, efekty, hudba.....co víc si v akčním žánru přát.
Mumie (1999)
Pro mě jeden z nejlepších dobrodružných snímků devadesátých let. Akční scény jsou pojaté s velkou dávkou nadsázky a spoustou humoru (a to docela povedeného). Výprava je naprosto luxusní, no a digitální mumie je absolutně nechutná (přesně jak má být). Na tenhle film se podívám pokaždé, kdykoli o něj někde zavadím.
VALL-I (2008)
Když jsem se dočetl, že v první polovině filmu se nemluví, ale pouze pípá, moc šancí jsem mu nedával a jak teď už vím, tak jsem se šeredně zmýlil. Takhle roztomilého robota jsem nikdy v životě neviděl.Kam na tak skvělé nápady ten Pixar chodí? Jen tak dál. Už teď se těším na "Vzhůru do oblak".
Temný rytíř (2008)
Tak jsem se na to podíval podruhé a už nesdílím takové nadšení.....jo, jo film je vysoce kvalitní, ale zase úplná špička to není...