Recenze (148)
Temný rytíř povstal (2012)
Musím na to ještě jednou...
Sněhurka a lovec (2012)
Přišlo mi jako kdyby byly všechny postavy nijaké, samozřejmě s výjimkou blonďatých sourozenců. Moc hezky se na to kouká a neméně pěkně se to poslouchá, ale to přeci jen nestačÍ.
King Kong (2005)
Skvěle vybraní herci, elektrizující atmosféra, překrásné prostředí a jedna digiopička.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
EPIC
Braindead - Živí mrtví (1992)
Na začátku vás lehce uspí, pak lehce zděsí a nakonec na vás "vyzvrací" tolik krve a vnitřností, že už navždy budete chtít sledovat jenom animáky pro nejmenší.
Zrození Planety opic (2011)
Celou dobu jste tak nějak napjati a čekáte něco trochu víc, ale nic takového nepřijde. Nicméně si myslím, že film nikoho neurazí a naopak některé nadchne.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Asi jsem do téhle mánie úplně nezapadl, ale tohle vyústění, které se tak moc snažilo, aby se o něm dalo říct "epic", tak na mě nakonec zapůsobilo jako hezky natočený "epic fail".
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Dvojka byla o moc povedenější než jednička. Dokázala se odpoutat od méně "šíleného" předchůdce a ukázala skvělou akci, kterou provází neméně povedená hudba. Já byl celkově spokojen.
Válka Bohů (2011)
Asi se na to budu muset jít podívat znovu. Filmy tohoto rázu mám opravdu rád, ale nerad se u nich zhruba hodinu nudím.
Vyměřený čas (2011)
Super myšlenka které ale bohužel chybělo trošku víc šmrncu a mohla se stát kultem...