Recenze (349)
Kawasakiho růže (2009)
První půl hodina se nese ve znamení hrozných za vlasy přitažených dialogů v osobní rovině (celou dobu jsem si říkal WTF!!!)... Poté naštěstí film dostane tempo a začne vyprávět o pozadí a motivacích postav, kde to neuvěřitelně jede a je radost se na film dívat. Bohužel samotný závěr na předávání "morálního oscara" opět vytahuje na scénu neuvěřitelně nereálný a teatrální proslov jak vypůjčený z divadla. Poslední scéna pachuť lehce napraví, ale pocit promarněné šance zůstáva. Rozhodně ambiciozní projekt. Dovolím si zaspekulovat, zda by snímek nedopadl lépe, kdyby autoři nechrlili každý rok nový film a více se zaobírali detailem a vyznením dialogů... Velká škoda protože druhá třetina Kawasakiho růže je špičkově odvyprávěná. Nebýt špatného začátku a zakopnutí na závěr, šlo by o 4* záležitost (kdyby to nakonec nespadlo do klišé, že každý nese svůj díl viny a postavy by se více vyhraniliy, možná bych dal i 5*). PS: Antonín Kratochvíl je super.
Informátoři (2008)
Třeba se mýlím, ale podle mě film trpí brutálním sestřihem, klidně by mohl mít o hodinu víc... První půle nic moc, ale poslední scéna je moc hezká.
Tři dny Kondora (1975)
Naivní thriller poplatný duchu své doby (v titulkové sekvenci hraje muzika jak z porna se Slyem). Hezká vzpomínka na staré časy. :D
Vrcholné umění (1998)
Super. Nebýt na konci použité osudové klišé, dal bych 5*. Naštěstí se toho režisérka vyvarovala ve výborném Laurel Canyon. Ale jinak moc hezký.
Čínská čtvrť (1974)
Škoda že "akčnější scény" vůbec nefungují a uplný závěr se mnou nehnul... Jinak v proudu děje moc hezky laděný film. Za muziku přidám 1*.
Adaptace (2002)
Napoprvé...
Herkules v New Yorku (1970)
Je fakt, že racionálním okem je to naprostá mrdka, ale v celkovém kontextu je to klenot :D
Italský hřebec (1970)
Kurňa, takových kuriozit si musíme vážit!!! :D
2012 (2009)
Ale co napsat k dalšímu Rolandovi... 3* za výpravu.
Terminator Salvation (2009)
Dávám ze soucitu a lítosti. Zasluhuje 2*.