Recenze (83)
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
První polovina seriálu nic moc. No s spíš o ničem. Ale jsem rád, že jsem to vydržel až do konce. Poslední pár dílů bylo supr. A závěr byl excelentní.
Benga v záloze (2010)
Ale jo to bylo dobrý. Mě to pobavilo. Will ferrell je bůh :)
Mezi dvěma kapradinami (2008) (pořad)
Pecka moc se sem se smál
Koyaanisqatsi (1982)
Pro mě jeden z nejvýznámějších dokumentu co jsem kdy viděl. Leč v něm nepadne jediné slovo říká toho hrozně moc a donutí člověka přemýšlet nad životem.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Seriál s nejlepší atmosférou co jsem kdy zažil. Seriál který mě nasál tak hluboko, že si pak se mnou mohl dělat co chtěl. Tím pádem 100%. Z mé strany není co vytknout. Ať žije Lynch
Příběh Alvina Straighta (1999)
Výbornej roadmovie v podání Davida Lynche. režie 110%
Počátek (2010)
Když srovnám třeba s Mementem je Inception velmi lineární a snadno pochopitelný. Evidentně byl mířen na masové publikum a proto nečekejte tak velký nápor na mozkové buňky. Každopádně jde o velmi nadprůměrný film, který stojí za shlédnuti.
Moje levá noha (1989)
Pěkný
Souboj Titánů (2010)
trailer super. film zklamal