Recenze (245)
Jump street 21 (2012)
Po dlouhé době jedna z mála výborných komedií! Film plný iracionálních momentů a pitomých hlášek, který člověka dokáže strhnout, dokonce jsem se několikrát přistihla, že se musím smát nahlas. Původní seriál jsem sice neviděla, takže nevím jak dobře jej tenhle film paroduje, ale i tak mi poskytl skvělou zábavu na večer.
Divoká dvojka (2015)
Slabší komedie, u které se člověk moc nezasměje. Divák si odnese maximálně tak vzpomínky na sexy Sofíu, která hraje kolumbijskou mrchu vážně dobře, a na Reese, která ukáže, že dokáže být ještě ošklivější než obvykle. Nicméně kromě pár úsměvných momentů film jako komedie dost pokulhává. A na akční film není dost akční.
Bojovník (2015)
Přes hvězdné obsazení bohužel dvouhodinová prvoplánová nuda. Boxoví nadšenci pravděpodobně budou blaženě nadskakovat s každým úderem a hodnotit rychlost nohou či účinnost obrany, nicméně běžný divák si z filmu moc neodnese. Hrdina leč má zajímavý životní příběh nedokáže diváka zaujmout natolik, aby se s ním mohl ztotožnit nebo alespoň soucítit. Proto si raději pustím starého dobrého Rockyho, kde je hrdina sice korba a drsňák, ale člověk ho musí mít rád už jenom proto, jaké je to ťululum.
Bahno z Mississippi (2012)
Když jsem viděla plakát k filmu, těšila jsem se, že McConaughey přijal velkou hereckou výzvu a pokusí se zahrát černocha. Možná by udělal lépe. Snímek má dost hluchých míst, ve kterých jsem se docela nudila. Myšlenka toho, jak se dva kluci při svých hrách připletou k nebezpečnému dobrodružství je fajn, ale samo o sobě ani s oscarovým Matthewem prostě nestačí.
Mlčení jehňátek (1991)
Po velmi dlouhé době jsem se odhodlala ke shlédnutí snímku, přestože horory nejsou můj oblíbený žánr. S potěšením mohu konstatovat, že se jedná o unikátní dvouhodinový zážitek. Syrový, bez příkras, podkreslený podmanivou hudbou. Dokáže fantasticky vtáhnout do děje. Mezi Hopkinsem a Foster to ve filmu neuvěřitelně jiskří, každé gesto má svůj význam. Geniálně promyšlený i sehraný kousek.