Recenze (74)
Záhadná bouře (2018)
O, bomba. Ja by som si tak prial, aby sa take nieco dalo. Tato tema ma fascinuje od detstva. Super, bol som v napati az do konca.
Trhlina (2019)
Na Slovensko slusne, je vsak stale poznat zaostavanie za zbytkom sveta. Film bol ale napinavy do konca, preto 4*
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Dlhé a nudné.
Deadpool (2016)
Perfektne efekty a striedanie deja. Miestami viac a miestami menej zabavne, ale celkovy dojem je prijemny 4,5/5 :)
Suburra (2015)
Tlieskam. Realita.
Mazel (2012)
3,5/5 viac nedam, lebo mi to az velmi pripomina mna a je to pre mna trochu horor :D
Rychle a zběsile 7 (2015)
Ja velmi akcnaky nemusim, ale musim uznat, ze akcne scenky boli na vysokej urovni a zaver bol dojimavy. Pred koncom filmu uz bolo tej akcie sice trochu na moj vkus vela, ale aj tak velmi slusny akcnak, 4/5.
Výchozí bod (2014)
Povedal by som, že priemerný film, s niekoľkými svetlými momentmi. Záver to vyšvihol... Kiežby ... :-)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Z takychto komedialno-romantickych filmov, ktore vobec niesu moja parketa, je toto asi vlajkova lod.
Kandidát (2013)
Prijemne prekvapeny. 4/5, celkom kvalitka, urcite som sa nenudil.