Recenze (419)
Sněžný kluk (2019)
Moc pěkný příběh o cestě, přátelství a rodině.
Štíty království českého (2008) (seriál)
Opravdu vydařený dokumentární seriál, plno zajímavostí, vysvětlení historie, ukázky hradů a pamětihodností v grafické podobě, fakt hodně povedené a poučné!
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
Podle mého vše nahrané a nereálné... Dělají z lidí akorát idioty, že to vše bylo za 24 hodin a předem nedomluvené.
Harry Brown (2009)
Skvělý, drsný film z drsného prostředí, kdy výborný Caine vezme spravedlnost do svých rukou a nakonec se chová vlastně, ještě hůř než násilníci z ulice...Syrové, brutální...
Panství Downton (2019)
Velké plátno vše ještě umocnilo, bylo to úžasné vidět po delší době všechny postavy a známá místa, jako fanoušek seriálu jsem byl nadšený z této třešničky na dortu, vím, dalo by se namítat, že bylo vše až moc idylické a krásné, ale proč ne, už ze seriálu jsme na to byli zvyklí...Dvě hodiny utekly jako voda, moc příjemné, až mě mrzí, že je to vše u konce...
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Už dlouho jsem neviděl tak trapný film, hrozná blbost a slátanina....
Svět po Hitlerovi (2016) (TV film)
Výborně udělaný dokument, o věcech o kterých se moc nemluvilo, plno zajímavých informací, skvěle podané...
Úsměvy smutných mužů (2018)
Hodně zajímavý a silný film, jen mě dost chyběl ten dopad na rodiny alkoholiků, mělo tam být více rozebráno soukromí, bylo by to drsnější a reálnější kdy alkoholici tyranizují rodinu, ponižují, domácí násilí a tak dále, ale jinak zpracováno velmi dobře.
Pásky z Nagana (2018)
Dokonalá pocta, dokonalému úspěchu.
Jak funguje vesmír (2010) (seriál)
Asi nejlepší pořad o Vesmíru, který jsem kdy viděl, výborně udělané a všechno srozumitelně vysvětlené.