Recenze (419)
Moje superbejvalka (2006)
Film naprosto o ničem, velké zklamání ...
Hrabě Drakula (1970) (TV film)
Já se na to díval v noci tajně se sestrou, kdy jsme seděli vedle sebe, drželi se za ruce a hrozně báli! Ve své době to bylo dost působivé a tajemné. Atmosféru umocňoval čb obraz, ještě teď mě trošku "mrazí", když si na ten snímek vzpomenu! Výborný Racek !!!
Nekonečný příběh (1984)
Nádherný dětský fantasy film se skvělou hudbou, ta nostalgie...
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Jedna z nejlepších komedií všech dob ...
Bílá masajka (2005)
Zajímavý příběh, ale hrozně roztahaný a nudný. Je to zbytečně dlouhé a od začátku předvídatelné ...
Ledové ostří (1992)
Moc se mě tento film ze sportovního prostředí líbil, jak se pořád oba hlavní představitelé pošťuchovali, až se do sebe zamilovali... Viděl jsem to už 3x a stále mě to bere, mám tento film moc rád, vždy mě zvedne náladu. pozor na ZOUBKY ...
Návrat do budoucnosti III (1990)
Skvělé vyvrcholení této vynikající série, která si všechny 3 díly drží velmi vysoký standard. Málo kdy se stane, že 3.díl je stejně dobrý jako první, tady se to poedlo, moc jsem se bavil, Marty McFly je životní role Michaela J. Foxe.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Stále skvělý a plnohodnotný nástupce jedničky... Výborná sci-fi komedie!!!
Skippy (1968) (seriál)
Velká nostalgie, úvodní píseň mě ještě občas zní v uších, pohodový seriál pro děti.
Moje tlustá řecká svatba (2002)
Pěkný pohodový film a někdy dobrá sranda, když příjdou rodiče ženicha na návštěvu, nebo když bratři řeknou(poradí) nějaké sprosté řecké slovo nastávajícímu švagrovi :-)!