Poslední recenze (17)
Karamazovi (2008)
Brilantní podívaná se skvělým hereckým výkonem Ivana Trojana zanechává v divákovi působivý zážitek. Jeho velkým plusem je, že se odprošťuje od konvenčního pojetí filmu a experimentuje s vnímáním diváka. Škoda jen, že ostatních 90% filmů z české produkce nemá takové ambice. Po dlouhé době je tu film, kdy divák odchází s pocitem katarze.
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
Rozhodně nejlepší, nejvtipnější a nejlépe propracovaný animák, co jsem měl čest vidět. Děj se v průběhu sérií krásně stupňuje, přibývá klaďáků i záporňáků a divák si nemůže být ničím jistý. Tento prvek překvapení u animovaných děl často chybí a právě to jej dělá tak přitažlivým. Krásně nejistá je i lovestory mezi Aangem a Katarou. Co dodat..prostě respekt a víc takových věcí prosím:)
Predátoři (2010)
Osobně nechápu jak někdo mohl svěřit Brodymu roli "vůdce" party ostřílených profi killerů..vůbec ani jaká akční typ nevypadá a drsnácký kecy jsou u něj opravdu k smíchu. Tento film mě zase jednou přesvědčil o tom jak prázdné a neoriginální jsou hlavy hollywoodských scénáristů. Další remaky už ne.