Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Ajťáci (2006)
Hvězdná brána (1997)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
První série byla naprosto špičková, po pomalejším začátku se seriál rozjel a s každým dílem se zlepšoval. Nechybí tu akční scény, dějové zvraty, napětí... prostě vše tu je:-) **** Druhá serie opět výborná, atraktivní případy, nečekané zvraty a moře vtipných hlášek hlavně v podání Tonnyho (Michael Weatherly). A jeden mimořádný dějový zvrat na konci. prostě ***** I v další dvou seriích si seriál drží vysoko nastavenou laťku, takže za třetí a čtvrtou sérii ***** EDIT: Pátá a šestá série byly vynikající, ale pak už seriálu začíná docházet dech, vytrácí se vtip a i případy jsou docela nudné. NCIS: LA začíná být z mého pohledu lepší.
Četnické humoresky (2001)
Kriminálka Las Vegas (2000)
Haló, haló! (1982)
Castle na zabití (2009)
Tenhle seriál má zatím úplně vše, co má správný seriál mít.