Recenze (169)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Skvělé triky ILM, ale jinak dětská a bezduchá fraška bez napětí - Pohádka bez pohádkové atmosféry.
Apokalypsa (1979)
Dokonalý obraz Vietnamského pekla. Klasické dílo kinematrografie.
Laurel Canyon (2002)
Nijak neurazí, ale také nic nezanechá. - Po úvaze jsem ubral ještě jednu hvězdičku - po měsící mi přišla pozvánka na druhou projekci a jméno filmu mi už nic neříkalo a já šel skoro poduhé - opravdu jedním uchem dovnitř druhým hned ven.
Jan Žižka (1955)
Nádherná výprava, kamera a atmosféra středověké Prahy.
Vyvolávač deště (1997)
Slušný film, u kterého ale velice brzy zapomenete, že jste ho vůbec viděli.
Nuda v Brně (2003)
Výborný film navazující na Českou novou vlnu - jediná výtka je, že se oproti 60tým letám neposunuje někam dál. Ohromná škoda, že film nemá větší publicitu a reklamu, a oproti daleko horšímu Pupendu na něj moc lidí nechodí.
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Animované filmy mají své místo a hrané zas své - převody z jednoho do druhého nemohou nikdy dopadnou dobře. Tento film je důkazem. - Nemluvě o vstupu Čínského koproducenta...
Pupendo (2003)
Veliké zklamání z filmu, na který jsem se po Pelíškách tak těšil.
Intimní osvětlení (1965)
Výborný film České Nové vlny.
Spider-Man (2002)
Zdá se, že Američané (Hollywood) již neumí točit nic jihého, než dokonale trikově a technicky udělané slátaniny a prvoplánové pouťové zábavy. - no vlastně to až na pár výjimek neuměli nikdy.