Recenze (169)
Osvícení (1980)
V dospělosti a jen v televizi, a přesto jsem se bál. Neuvěřitelná atmosféra.
Matrix (1999)
Velice průměrný film, který kolem sebe bohužel vytvořil určitou pseudofilosofii, na níž naletěla řada lidí. Jediný nápad a pointa jsou během prvních dvaceti minut prozrazeny a pak následuje jen akční nuda. Mezi hloupými Hollywoodskými filmy stačí asi malé světélko, aby se mohlo vydávat za oslnivé slunce.
Setkání v červenci (1978)
Pěkný český film - co dodat.
Rudá planeta (2000)
Velice naivní a trapné.
Anatomie (2000)
Dosti béčkový horor.
Quills - Perem markýze de Sade (2000)
Průměr - jak přišel, tak i z mé paměti odešel.
Mafiáni (1990)
Slušný film - předchůdce a vzor pro Tarantinovi Pulp Fiction, které jsou ve světle Mafiánů pouze lacinou kopií.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tarantiův kult - nic víc. Kdo viděl někdy Scorseseho Mafiány (o čtyři roky mladší film) - musí vidět podobnost, která není jen čistě náhodná. Tarantino je pouze lépe prodaná kopie!
Mulholland Drive (2001)
Nedávno jsem viděl film znovu v TV a docela mile mě překvapil - Lynch je sice efektní kouzelník a ilusionista, ale přesto ve filmu něco je, co vám nedá pokoj.
Cesta na Měsíc (1902)
Na svou dobu - 100 let starý film!!!! - trikově a dějově naprosto nevídané dílo.