Recenze (888)
Co by kdyby (2012) (seriál)
Většina dílů dost zajímavých, škoda že každý jednotlivý není delší. Ikdyž - všecko jsou to jen spekulace, které mohou budit tak leda další otázky.
Devil (2001)
Očekávání pořádného hororu (k čemuž daná lokace a postavy přímo vybízely) se mi nakonec nesplnilo. Duchařina je na vedlejší koleji a jen doplňuje hlavní děj. Vlastně by tam ani nemusela být. Jako drama by to samotné dobře obstálo. 6/10
Nebesa smrti (2010)
Kdyby tam nutně nes*ali nějaký nadpřirozeno (bohatě by si film vystačil s např. technickými obtížemi letu), tak by to stačilo - pokud je člověk ochoten odhlédnout od výsměchu fyzikálním zákonům. Takhle z toho udělali děsnou /a docela nudnou/ hovadinu. 2/10
Skřítek (1993)
Film dělá dobrým hlavnš ten psychopatickej skřítek.. a pak velmi hezká JA, no v těch džínovejch kraťáskách...jéjej. 5/10
Captain America: První Avenger (2011)
Vizuálně vynikající, leč podle mého názoru docela neucelený kousek (jednotlivé části děje jsou tak nějak nedokonané, určité záležitosti by si rozhodně zasloužily dovysvětlit)...ale za podívání to určitě stojí. 6,75/10
Hon na Orla (2006)
Ze začátku to vypadalo tak na dvě, ale v průběhu se to celkem zvedlo - až překvapivě! Nebýt nedostatků v podobě nic moc způsobu nasnímání, efektů zbraní (slabota houfnic, minometů apod. - slušelo by to mít úroveň aspoň Černého jestřába...včetně R-ratingu, ten chyběl skutečně) a semtam i děje (mimo občasné klasické klišoidní šablonky třeba mučení - Rambo by se tomu výslechu nejspíš vysmál), tak bych šel výše... originální prostředí, věci se hýbou kupředu, nasazení překvapivého počtu komparzistů na obou stranách (vcelku masivní střety), téměř absence očekáváné trapnosti...prostě na videofilm to mělo úroveň! A vzít si to na paškál někdo z Hollywoodu (ne že by jen tam sídlili odborníci) s kupou doláčů, dalo by se z toho vytřískat hodně. 5,25/10
Pobřeží moskytů (1986)
Cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly...tomuto filmu by jistě slušela i nálepka "psychologický". Jen je škoda, že některé věci nebyly domyšleny (spíše dovysvětleny). 7,5/10
Fast Food Nation (2006)
Snímek nepřináší nic nového, repektive - nic, co bychom už nevěděli. Obrovské firmy vyjebávají se zákazníky, zaměstnanci i s přírodou. Ale proč na to nepoukazovat? Minimálně se nad tím lidé mohou opět zamyslet, když víc se asi dělat nedá.. 5,5/10
Tobruk (2008)
Pod filmem pojednávajícímu o Tobruku jsem si představoval válečný film. A upřímně - nedokázal jsem si představit český válečný film. Ani se však toto očekávání nakonec nekoná. O dotyčné události mi to moc neřeklo (ne že bych o ní nic nevěděl), navíc mi to přišlo poněkud nudné. Zřejmě jsem už za kritickou hranicí převálcován americkou produkcí, našim zeměpisným šířkam v tomhle prostě nevěřím. 4/10
Imigranti (2008)
Rychlé, srandovní, cíleně free...a dobrá muzika v pozadí...6/10