Recenze (789)
Na odstřel (2009)
Nebýt posledních pár minut, dám i čtyři hvězdičky, ale zbytečný zvrat na konci mi tam hrubě nesedí.
Ledově ostří (2007)
Asi se hodně ztratilo v překladu, protože v české verzi jsem nezaznamenal ani jeden vtip.
Kaos (1984)
Ten epilog s mámou už tam být nemusel.
Johnny Guitar (1954)
Rozporuplné pocity, celkově velmi dobrý scénář, ale těch maličkostí, které ho kazí, je poměrně dost, Určitě však stojí za shlédnutí,
Setkání v červenci (1978)
Zdenda Liška je ligař, ale tady ta dudácká melodie je hodně otravná.
Mys hrůzy (1991)
Povedené a napínavé tři čtvrtiny, konec se ovšem zvrtne v nejapnou parodii sebe sama.
Dabing Street (2018) (seriál)
Díly s Krobotem výborné, zbytek mě zas tak nebavil.
Nezničitelní (1960)
První půlka se trochu vleče, ke konci je to dost dobré, jen ta střílečka není moc věrohodná.
Obchodník s deštěm (1956)
Trochu to kazí místy dost křečovité herecké výkony, ale jinak je to milé.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Válečné filmy nemusím a tento nebyl výjimkou, nadměrná stopáž plná patosu. Nechápu, že dá tolik uživatelů 5 hvězd za "realistické provedení" scény vylodění. Já čekám od tříhodinového filu zatraceně víc.