Recenze (37)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Podle mého názoru velice dobrě zpracované! Sean Bean je excelentní! Opravdu se těším na další díly, protože to zatím vypadá na jedno z nejlepších filmových zpracování nějaké knihy.
Směr jih (1994) (seriál)
Úžasný seriál. Určitě patří do top ten mých seriálů!
Černá smrt (2010)
Opravdu velice pěkný film. Horor to není ani zdaleka, ale vede to jistě k zamyšlení. Sean Bean a John Lynch byli skvělí.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
I přes svou délku napínavý a nenudný film :)
Lví král (1994)
Málem ukápla nostalgická slza.. Dal bych i šest hvězd, naprosto dokonalý animák!
Kick-Ass (2010)
"Okey you cunts, see what you can do now." Jedním slovem: paráda. A HitGirl? Neodolatelná :o)
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Je pro mě jako droga! A to jsem se k němu dostal jen náhodou, když jsem o něm slyšel zmínku v jednom dílu Big Bang Theory a mě hned napadlo: "Co je to za seriál?" Odpověď: "Skvělý sitcom, který vám přilepí zadek ke křeslu stejně spolehlivě jako magnetická rezonance klíče."
Avatar (2009)
Úžasně zpracovaný film! Příběh se sice dá místy předpovídat, ale to je asi jediné co bych vytkl a jazýček pomyslných vah se stejnak ani nezatřepotá.. Tento film podle mě posouvá laťku vizuálního zpracování dost vysoko! Opravdu výborný film!
Společnost mrtvých básníků (1989)
Podepisuji se pod Kassův příspěvěk.. Lépe bych to vyjádřit nemohl..
Star Trek (2009)
Opravdu výtečně udělaný film. Moc se mi líbila jeho nezávislost, ale zároveň totální propojenost se seriálem. Podle mě i herci byli velice dobří a přesvědčiví. Palec nahoru!