Recenze (28)
Pějme píseň dohola (1990)
Špica, malý Semotán je fakt sladký ;)
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Taková poobědní pohodička. Možná bych to přejmenovala "Majordomus k pohledání", protože 3* jsou jenom díky němu.
Smrtící bumerang (1996)
Wow! Tak to, co tu ten chlapík předvedl, bylo něco neuvěřitélného! Na jeho "Yes, sir" nikdy nezapomenu.
Mizerové II (2003)
Tak tomu říkám film natočený přesně podle mého gusta. I když nám Lawrence trošičku přibral, musím řict, že se mi "Bad Boys II" líbil víc než jeho předchůdce. WOW!
Holka na roztrhání (2002)
Podprůměrná romantická komedie, s nic moc hereckými výkony a s ubohým příběhem, prostě nuda.
Dawsonův svět (1998) (seriál)
No jo, takový "teenage" seriál, co od něho čekat? Asi radši nic. Americký styl bytí mi moc nic neříká. A chování hlavních představitelů mi přijde až neuvěřitelně stupidní. Bože...!
Vřískot (1996)
Je to hodně vydařený "teenage-horor". Jenom mě trochu mrzí, že jeho další pokračování za moc nestojí a trojka jakbysmet.
Kašlu na lásku (2003)
Parodie v retro stylu. No, popravdě řečeno, už to nikdy nechci vidět. Nemám ráda jak Renée Zellweger, tak i Ewana McGregora. Pro mě to bylo 99 minut nudy!
50x a stále poprvé (2004)
Na Sandlera se dívat dá. Bylo tady hodně povedených scén ( tučňák na cestě) a taky pěkně nechutných ( to s tím lachtanem, mrožem nebo co to bylo... fuj!). V celkovém a konečném dojmu 4*.
Blbý a blbější (1994)
Hodně vtipná, i když místy drsná ( slepená andulka nebo "spešl" pivo) komedie. Smála jsem se od začátku do konce.