Recenze (1 045)
Apocalypto (2006)
Historické filmy nejsou mým šálkem čaje, ale Mel mě dokázal zaujmout. Více na http://www.filmfanatic.cz/2013/11/recenze-apocalypto-z-dzungle-do-mesta-a-zase-zpatky/
České století (2013) (seriál)
Zatím 3* a to jen velice těsně. Škrobené dialogy v unylých interiérech a skokové vyprávění mě fakt nebere. 1. díl 3*, 2. díl 2*
Poslední dny na Marsu (2013)
Nevydařený last minute zájezd. Více na http://www.filmfanatic.cz/2013/11/recenze-the-last-days-on-mars-nevydareny-last-minute-zajezd/
Kon-Tiki (2012)
Nádherná kamera, silný příběh potvrzující, že lidé, kteří píší dějiny je píší na úkor svého osobního života. Ale ani přesto se nenechám opít rohlíkem (kamerou) a dám pouze 3*. Více na http://www.filmfanatic.cz/2013/11/recenze-kon-tiki-vor-meduzy-po-skandinavsku/
Mafián (1996) (TV film)
Ne, nemůžu dát 4*, i když bych hrozně chtěl. Na filmu je zkrátka vidět, že je to televizní film a tak jde "jen" o tu nejpoctivější 3* podívanou, jakou si můžete přát. Produkci chybí lesk áčkových titulů a scénáři zase nějaký zajímavý moment. Všechno jede pěkně od začátku do konce, bez komplikací. Ale vidět starou partu sidekicků z Mafiánů, Casina atd. pěkně pohromadě, to je takřka k nezaplacení :-)
Muži v naději (2011)
Film bez děje a bez ústřední dějové linky. Jenom se tu rádobyfilozofuje nad tím, že náš život je ovládán chtíčem a nevěra je vlastně dobrá věc. Neurazí, nenadchne. Podívat a zapomenout. Freude, Freude...
Elysium (2013)
Očekávání bylo nemalé, rozhodně jsem ale nečekal 100% náser. Nicméně musím říct, že už dlouho mě žádnej film takhle nes*al svýma nelogičnostma. A to jde o sci-fi, kterému by šlo lecos prominout. Tady to ale často hraničilo s vyloženou debilností; schovávání se za autem před létající (!) sondou? WTF? Zatím asi největší zklamání letošní sezóny...
Gravitace (2013)
Největší předností filmu je dokonalé využití 3D efektů (naplno v IMAXu). S tím jde ruku v ruce i schopnost vtáhnout vás do děje. Jak to funguje ve 2d, to si ještě musím ověřit...
Sráči (2011) (TV film)
Na CZ TV film silnej nadprůměr.
Millerovi na tripu (2013)
Ale jo, dam ty 4*. Sice těsně, ale jo. Bavil jsem se, jako dlouho ne, tak co... :-))