Recenze (1 045)
Gamer (2009)
Co to chce být? Společenská agitka? Nadupaný akčňák? Nevím a nejspíš to nevěděli ani tvůrci.
Milenci ze severního pólu (1998)
Komentovat to zpětně nemá cenu. Škoda. Vzpomněl jsem si, jak to na mě zapůsobilo, a tak jsem se šel podívat, co jsem napsal. Bohužel jsem zjistil, že jsem nenapsal nic a nepřidal dokonce ani hodnocení. Tímto napravuji hodnocení a touto nicneříkající vatou i komentář :-)) ;-) Určitě stojí za shlédnutí :-)
Vy nám taky, šéfe! (2008)
To bolelo, i když to měl člověk puštěný, jen jako podkres k práci. Auu!
Vor v zakoně, vládce podsvětí (2010)
Perfektní dokument mapující přerod "banditů" v moderní ruské podnikatele. "Každý. Každý ze současných ruských boháčů má kriminální minulost nebo minimálně napojení na kriminální kruhy." Když si na starších fotkách zpovídajících se gangsterů všimnete tehdy zřejmě (alespoň mezinárodně) neznámých tváří (např. Medveděv), pak vám při zmínce o tom, že skutečně velcí hráči ruského podsvětí mají v zahraničí politické krití (ruské federace), přeběhne mráz po zádech. Ale dalo by se říci, že u nás probíhal obdobný cyklus, jako v Rusku. Tam to samozřejmě probíhalo ve větším měřítku a s ruskou razancí...
Zdrojový kód (2011)
Miluju filmové hříčky s časem a paralelními vesmíry. A začínám si Duncana Jonese řadit mezi režiséry, jejichž další film budu s očekáváním vyhlížet (už http://www.csfd.cz/film/248829-moon/ se mi hodně líbil). David Bowie coby otec zřejmě uměleckou výchovu svého syna nezanedbal :-)) ;-)
Bratr 2 (2000)
Rozhodně lepší než jednička, ale také větší se odtržení od reality. Pomalu bych se nebál přirovnat snímek k nějaké komiksárně :-)) Hlavní hrdina totiž vyřeší jakýkoli problém a není pro něj neřešitelné ani to, když si za tímto řešením musí odskočit přes oceán do USA, kde se má vypořádat s chamtivými kapitalisty, kteří si dovolují okrádat talentovaného ruského hokejistu - který je mimojiné spoluhráčem Jardy Jágra, kterého tu na pár sekund také zřetelně uvidíme :-)
Hitler kaput! (2008)
Ve svém výsledku možná o něco méně zábavné, než jsem čekal, ale rozhodně jde o film plný bláznivých nápadů a crazy komedii v tom nejryzejším slova smylu. A soundtrack taky rulez :-D
Slepá bába (2005)
Vincent a Jules na ruský způsob. Vzhledem k tomu, že ruské prostředí je nám - ať už chceme nebo nechceme - bližší, než to americké, tak vše působí daleko uvěřitelněji. A černý humor mi taky sednul. Závěrečný dovětek je sice možná už příliš polopatický, ale v souvislosti s nedávno viděným dokumentem http://www.csfd.cz/film/288082-vor-v-zakone-vladce-podsveti/ se mi nakonec zdá zcela na místě.
Training Day (2001)
Napoprvé mě film ani Denzel nijak nedostal. Ale vždycky, když si ho pustim s odstupem času, zjišťuju, že obojí zraje jako víno a zvedám na 4* s tím, že možná to časem dotáhneme až na 5 ;-)
Jumper (2008)
Poměrně zajímavý námět naprosto vyšuměl ve sterilním podání, které nudí k uzoufání :-(