Recenze (42)
Saltová (2010)
Jedna hvězda za AJ a druhá za AJ. Strašná slátánina.
Twilight sága: Zatmění (2010)
To děvče vyznává všem na potkání lásku a přitom se tváří, že je nas...ná na celý svět. Jestli je jedno i druhé stěžejním tématem celé série, tak mi to do sebe prostě nezapadá.
Vrahouni (2010)
Svěží, zábavné a Katherine Heigl. Nakonce už bylo trochu moc přeagentováno.
Splice (2009)
OMG, nad tímto filmem jsem ztratil 100 minut svého života
Pevné pouto (2009)
Emoce na pochodu
Bez soucitu (2010)
Já se třeba bavil a to každou vteřinu
RocknRolla (2008)
Po dlouhé době film u kterého jsem se bavil od začátku do konce.
Muži, co zírají na kozy (2009)
tohle jsem fakt nedal.
Soukromá válka pana Wilsona (2007)
- "Myslím si, že jsme to udělali dobře s těmi zbraněmi do Afghanistánu." - "Uvidíme"
Lítám v tom (2009)
Spoiler-Sympaťák Clooney je vždy záruka celkem zábavné podívané, ale zde jsem měl pocit že to nějak zadrhává. Celý život si žije svou filozafií, že mu k životu stačí jen zbalený kufřík a VIP zákaznická karta American Airlines a najednou to změní známost na jednu noc a svatba jeho sestry. Navíc ten předvídatelný konec.