Recenze (854)
Restaurace (1983) (TV film)
Veskrze lidský příběh, který dokáže napsat jen sám život.
Hra pro tři (1990) (TV film)
Prostinký ale lidský a silný příběh.
Wolverine (2013)
Wolverine nezklamal. Film je nabušený akcí a to "nedorozumění" ohledně přežití japončíka 150m od výbuchu atombomby tak nějak už beru za samozřejmost - vždyť Cage přežil chemický útok na Alcatraz, tak co... Líbila se mi i pěkně hnusná kolohnáta Světlana Chodčenkova, takže kdyby to nepřeťápli se stopáží (bohužel standardní nemoc většiny filmů posledních 15 let, protože jejich děj se dá většinou odvyprávět v jednom večerníčku, ostatní je vata), dal bych možná i 5*
2 zbraně (2013)
20 minut, déle jsem tuhle slátaninu nevydržel. Washingtona mám jinde rád, ale tady mi vysloveně vadil.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Jako film se mi to určitě líbilo, jen mi nesedí mnohem modernější prostředí Enterprise a celkově vůbec těch mladíčků, když jako staří kozáci to měli kolem sebe jako v pravěku. Filmaři by měli brzdit v těch filmech před a před a před. Působí to nevěrohodně (i když vím, že to je sci-fi).
Hostitel (2013)
Bože můj, to byla debilita. Vydržel jsem to 20 minut, pak to šlo do koše!
V domě (2012)
Opravdu zajímavý snímek.
Očista (2013)
Zajímavý nápad, solidní atmosféra. Jenže všechno bylo tak předvídatelné a klišovité, že jsem se víc jak 3/4 filmu vlastně dost nudil. 2,5
Řežba v Tombstone (2013)
Další bezduchá sračka bez jakékoli stopy zaujmout diváka, třebaže fandy podobných blábolů. Film je navíc neskutečně protahovaný dnes již obvyklými zpomalovačkami a rádoby intoš scénami, které si hrají na cool. Kdyby to mělo 60-70 minut, tak jednu hvězdu dám.
Osamělý jezdec (2013)
Dávám 4 a půl a kdyby to nebylo tak natažené, dal bych i pět. Film pro mě představuje nejen parodiální předvedení hlavního tématu zločin a trest, ale především připomenutí nesmírné a dávno zapomenuté tragédie celého indiánského pokolení versus bílá "civilizace".