Recenze (854)
Vlk (2009)
Úchvatné, nádherné. Jednu jedinou výtku - kdyby to bylo v nějakém sibiřském nářečí nebo alespoň v ruštině. Francouzština zde nepůsobila příliš věrohodně. Ae to jen na okraj, vrtoch perfekcionalisty.
Cesta samuraje (2010)
Slušná pohádka na deštivé odpoledne, kdy se rozvalíte v křesílku u dobrého čajee a necháte se hodinku a půl oblbovat líbivými obrázky a počítačovými efekty. Víte dopředu, jak to dopadne, ale rádi si na konec počkáte.
Viděl jsem ďábla (2010)
Fakt síla. Podobné filmy od US tvůrců jsou jen čajíčky pro malé dětičky. Představitele hlavního záporáka Min-sik Choie budete nenávidět od začátku až do konce. Takovou kreaturu snad ani země nosit nemůže...
Zbav nás od zlého (2009)
Snad radši bez komentáře. Nedoporučuju slabším povahám.
Czech Made Man (2011)
A to bylo kurva co, vole...
A Horrible Way to Die (2010)
Kameramanovi bych dal za jeho "práci" přes držku a režisérovi a scénáristovi za jejich "umělecký projev" svěrací kazajku. Stále nechápu, proč se tyhle úchylárny plný odporného násilí točí.
Patriot (2000)
Jestli takovýmu výplachu mozgu Amíci věří, pak jsou ještě blbější, než jsem si myslel.
Měsíc 44 (1990)
beztvarý béčko, nuda, o ničem.
Den nezávislosti (1996)
Efekty možná, ale jako film... vypatlaná americká debilita!
Machete (2010)
Občas to trochu zaskřípe, ale Danny je super. Snad se dočkáme i dalších pokračování?