Recenze (138)
Ed Wood (1994)
Tak tohle by si Ed určitě užil...
Velká ryba (2003)
Baron Prášil nebo Mirek Dušín? Něco mezi? Velká ryba.
Gran Torino (2008)
CE je jako víno. I když se zápletka zdála předem jasná, dopadlo to malinko jinak. První polovinu byl větší drsňák než Jack Nicholson (Lepší už to nebude), v druhé to vylepšil. Chvílemi mi běhal mráz po zádech... a chyběly mi hvězdičky.
Hanebný pancharti (2009)
Co je to za podivnou hodnot colonel nebo plukovník SS??? Nedá velkou práci zjistit, že správný ekvivalent je standartenführer SS nebo oberführer SS! Ale to jen na okraj. Christophovi Waltzovi jsem věřil, že je největší hajzl v Evropě.
Svéráz národního lovu v zimě (2001)
Nefalšovaná atmosféra národního lovu začala s příchodem soudruha generála s věčným doutníkem (škoda, že nedorazil dřív...) a pak to začalo. Naháňka na jelena skončila famózně, když se jeho troubení ukázalo býti od lokomotivy. Následoval lov tetřevů, rybolov, lov bobrů... Ruský svéráz je prostě nevyčerpatelným zdrojem zábavy.
2010: Druhá vesmírná odysea (1984)
fakt dobrý, až na ten okamžik zázračné záchrany dr. čandry v závěru z paluby enterprise... sorry, ale to bylo vážně nechutný! kubrick by to takhle nezmrvil...
2001: Vesmírná odysea (1968)
ubral bych 30 - 40 minut a přidal hvězdičku...
Kukačky (2008) (TV film)
Obsazení za 4 hvězdy, průhledná pointa maximálně za 2...
Mars útočí! (1996)
všechny hvězdy zahynuly hrůznou smrtí!
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
zápletka hodně vykonstruovaná a nereálná, hvězdy jsou za téma.