Poslední recenze (182)
Cesta svatojánských mušek (2021) (seriál)
Když se najdete v jedné z hlavních postav, tak není co řešit! Love it!
Čas čarodějnic (2018) (seriál)
Že se v šestatřiceti ještě zamiluju do upírsko-čarodějnickýho seriálu jsem fakt nečekala :-) A to jsem v prvních dílech Matthewa zařadila do kategorie slizounů, jenže pak se nechal zarůst vousem a bylo vymalováno. Diana je od prvního dílu sympatická víc než dost, ta její síla slova a tak vůbec je vskutku inspirující. Moc ráda bych se taky naučila zastavit ohňovým kruhem manžela, který se snaží odejít z výměny názorů :-) Plus ty čarokrásné reálie Oxfordu (ach ta nádherná knihovna), Londýna roku 1590 (miluju Londýn v jakékoliv době), širé kopce, louky, lány anglické, francouzské, české a kdoví ještě jaké... no radost pohledět jaký magický krásný svět tu vidíme. Z náctileté romantické naivky jsem zřejmě ještě taky nevyrostla, páč mé srdce tlouklo pro lásku Matthewa a Diany jako by to byla moje vlastní. Díky tomu všemu odpustíte i drobné přitaženosti za vlasy a jednoduchosti, protože když jste zamilovaní, tak všechno vidíte růžově. Smutno je mně, že třetí série bude až rok. Jóó, umět tak cestovat časem!
Dámský gambit (2020) (seriál)
Až na závěrečnou hru skvěle zahraná partie!