Recenze (7)
Pátek třináctého (2009)
Úvod před titulkama, palba. Pak film zpomalil na šnečí rychlost. Škoda.
Život je boj (2009)
Šedošedá nuda...ve všech ohledech.
Zbytečná krutost (1984)
S blížícím se koncem a houstnoucí atmosférou lepší a lepší, ta poslední * mi tam chybí, protože Fargo.
Štamgast (1987)
Fajn...ale ještě líp se to čte.
Sloní muž (1980)
Neobyčejně silný, skvěle podaný příběh. Dokonalá atmosféra. Mrzí mě, že tohle není první film od Lynche, co jsem viděl...nebo je to dobře?
Smrt panen (1999)
Musel jsem se na to podívat 3x za sebou a stejně jsem nepochopil, ale i na potřetí na mě film zapůsobil. Nejde nezmínit skvělou hudbu a výkon Kirsten Dunst.
Kafe a cigára (2003)
"Cigarettes and coffee, man, that's a combination." Nadchlo by mě to, i kdybych těmhle neřestem nikdy nepřišel na chuť. Jo, kvalita povídek skáče, ale pořád se drži nad hladinou dost na to, abych ohodnotil *****. Jdu postavit na kafe...