Recenze (489)
Akira (1988)
Epická sci-fi podívaný se zajímavými filozofickými myšlenkami. Geniálně, krutě a osobitě vyprávěný příběh z budoucnosti. Zvolená forma filmu, anime, je naprosto správná a ještě podporuje celou myšlenku snímku, vizualitu nepočítaje. Akira je je kult a je to silný film, na který se čas od času prostě musím podívat znovu.
Záložní plán (2010)
Ale tak, dalo se na to koukat. Některé vtipy byly i přes všechno to sentimentální klišé celkem vtipné. Co se týče žánru, fanoušky tenhle film asi zklamat nemohl. :)
Zevláci vs. Zombíci (2012)
Nápad není špatný. Humor je suchý. A krev je rudá. Mladí jsou správní. A staří jsou drsní! Film se docela "zombiesky" vleče. Někdy tu nefunguje atmosféra tak jak by mohla. Ale rozhodně se na to dá koukat a několik situací stojí za to. Bohužel mezi tím je to celkem nuda, která tento snímek sráží do průměru.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Myslím, že Looper je velice povedený počin. Scifíčko které tak nějak drží svůj potenciál na té správné rovině. Líbilo se mi tu více věcí. Drsný Bruce co zabíbí malá dítka a ostatní zabijáky kropí dvěma P90. Levitt co je nenápravným feťákem a tak se rozhodne pro Darwinovu cenu. A samozřejmě malý X-man, vedle kterého je Phoenix jenom slabá a naivní zrzka. Jo, bavilo mě to celkem dost. Ale i přes veškerou originalitu a solidní provedení tomu něco scházelo. Každopádně nejlepší scéna z celého filmu byla rozhodně cesta starého muže, při které doslova ztrácel všechny končetiny. Povedená libůstka.
Cesta do fantazie (2001)
Úžasná záležitost. Tuhle pohádku mohu stále dokola. Zábavné charaktery, výborná story a fantastický svět, kouzelný svět. Hayao Miyazaki prostě umí. A jeho zástupy animátorů a kreslířů jsou naprosto skvělí.
Madagaskar 3 (2012)
Nejlepší ze všech dílů tohohle cray animáku! Kompletně celou dobu jsem se perfektně bavil a užíval si tu přísnou dávku výborných gegů a vtipů, narážek a klišé, které bylo tak vkusně podáno, že opravdu nemám, co vytknout. :D
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Další pohádka ze světa Narnie. Mě se osobně líbil tento díl skoro víc, než předchozí dva. Nová postava Intelektuálního bratránka vnášela do světa Narnie zajímavý pohled a líbila se mi jiná kamera, která to zase trochu jinak dokázala vyprávět.
Zátah: Vykoupení (2011)
Brutální akční pecka vyvedená v celkem dost stylové atmosféře. Potemělý, vybydlený věžák plný Badass gangsterů s mačetama a puškama Kalašnikov. Nečekejte oskarový scénář, ale realistickou, brutální a krvavou akci, plno thaiského boxu a bůhví jakého ještě bojového umění. Prostě tenhle snímek se povedl na jedničku a fandové žánru ho jistě ocení. Navíc jsou tu opravdu unikátní některé záběry, působí to svižným a živým dojmem.
Ospalá díra (1999)
Snímek s úžasnou a originální atmosférou. Temné, napínavé, s určitým množstvým své specifické nadsázky.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Pohádky... Přes všechny zdlouhavé sentimentální scény a morální dilemata vysvětlovaná dětskému divákovi jsou Letopisy Narnie moc pěkným filmem, který má své kouzlo.