Recenze (5)
Avatar (2009)
Jel jsem na blint s přítelkyní a ctyřmi přáteli do kina na Avatar. Seděli jsme v první řadě a vůůůbec ale vůůbec mi to nevadilo. Nadherný 3D efekty, všechno se vás dotýkalo, připadal jsem si jak v jiném světě. Tento film je opravdu to nej co jsem letos mohl videt. Hodnotím plným počtem a vřele doporučuji všem :-)
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood nezlamal, opravdu krásný film. Když se mě někdo zeptá ať z fleku řeknu film bude to určitě Gran tourino. To člověku zůstane v mysli a nedá se na to zapomenout, proto hodnotím plným počtem.
Klub sráčů (2000)
Totální hovadina ale mě se líbila :-D
REC (2007)
Ani nevím jak zhodnotit tuto lahůdku. Je to prostě atmosférický, psychologický, lekavý, luxusní hororový kousek. Připadal jsem si, jako když jsem někdy v deseti letech videl vetřelce lekal a bál jsem se. Myslím že tohle je nejlepší kousek v posledních letech víc takových filmů....
Zelená míle (1999)
Tenhle mistrovský kousek s perfektními herci mě fakt dostal. Je to nádherně zahraný, hodně smutný a jediný film u kterého mi ukápla i slza. :-)