Recenze (314)
Letiště (2006) (seriál)
Zuzana, Zuzana Norisová. Za ten hlas :D
Super 8 (2011)
Docela těžký zklamání!!
System Of A Down: Rock am Ring 2011 (2011) (koncert)
Nejoblíbenější kapela!! Takže hodnocení je jasný!!
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Až do porodu totální nuda. Ale ten porod za to stál, pak už se na to dalo koukat.
Zdrojový kód (2011)
Akorát ten konec mi tam nějak moc neseděl..
Zažít Woodstock (2009)
Tak se mi povedlo po delší době zase něco nedokoukat..
Storm Warning (2007)
No chtěl jsem dát 3 hvězdičky za ten velmi pomalý rozjezd, ale když vydržíte asi tak 20 minut, tak se to solidně rozjede. Hlavní hrdinka převezme otěže a hnusáci nemají šanci. Past při znásilnění, no auu...ale dobře mu tak.
Tajemství mumie (2010)
Tohle neni komedie?? Ale docela jsem se smál..občas.
Ils (2006)
Tak blízko a zároveň tak daleko od záchrany...
Rychlejší (2010)
Docela nuda. Rock se ani moc nerve, teda spíš vůbec, skoro všechny zastřelí. Jediný na co se dalo koukat byla Maggie Grace.