Recenze (314)
Saw 6 (2009)
Po pětce jsem si říkal, že už to asi lepší nebude, ale není to tak. Má to napětí, spád, povedené pastičky a všechno to do sebe dobře zapadá, takže se vracim k pěti hvězdičkám!!
Jackass 2 (2006)
Fakt vtipný a někdy dost nechutný..
Zkažená mládež (2007)
Nezapomenutelný!! Že by mě dokázal rozklepat film, tak to se mi teda nestává. Šikana ve školách je určitě všude, ať už v jakýkoli podobě a kam až to může zajít je vidět v tomhle snímku podle skutečné události. Co byste dělali na Josefovo místě? Kolik spolužáků by se zachovalo jako Kaspar? Myslím, že moc ne!! Jo a musim se přiznat, že jsem si přál, aby ani jeden z těch zmrdů neutekl, protože si to všichni zasloužili(teda kromě toho omylu s tou osmačkou). Film festival Karlovy Vary 2007.
Orphan (2009)
Vera Farmiga si zahrála už po třetí s Karlem Rodenem(i když tentokrát měl jen malou roličku).
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
Nevim jestli je to objektivní, ale nepřežil jsem ani začátek a vypnul jsem to!!
Sebastian's Voodoo (2008)
Ponurá hudba tomu dodává ještě víc smutku...
The Black Hole (2008)
Originální!!!!!!!!!
REC (2007)
Strach nahánějící horor, jeden z těch nejlepších!!
Veni, vidi, vici (2009)
Reklamy přímo ve filmu?? Jo i to je možný!! Jinak to není zase tak špatný, jak by se mohlo zdát, určitě jsou o hodně horší filmy než Veni, vidi, vici-tohle je taková oddechovka. Jako vždy Klepl nezklamal a na Jitku Kocurovou se taky hezky kouká.
Level (2008)
Začátek nic moc, pak jsem se do toho trochu dostal, občas jsem se i zasmál a díky konci nakonec 3 hvězdičky.