Recenze (2 036)
Střídavka (2022)
Zasmál jsem se opravdu od srdce.
Oppenheimer (2023)
Naprosto fantastický zážitek v kině IMAX.
Citadel (2023) (seriál)
Je to hezky barevné, akce dobrá, ale je jí zoufale málo. Plno zvratů, ale nějak mě to nechytlo, takže jsem to až tak neprožíval. Za 300 mega bych čekal víc.
Princezna zakletá v čase (2020)
Konečně dobrá pohádka. Zajímavý příběh, sice převzatý, ale sympatičtí herci, má to vtip a skvělou hudbu. A lesklá ryba Křenková v roli, která ji sedla a je v ní přirozená a dobrá.
Ghosted (2023)
Začátek vtipný, střed docela dobrý s vtipnými cameo vsuvkami, ale ten závěr se nepovedl. Brody jako drsný záporák taky moc ne. Škoda, potenciál to rozhodně mělo.
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Hrozná hovadina, kterou ani Brosnan nezachrání. S manželkou jsme místy koukali s otevřenou pusou a nevěřili
Black Adam (2022)
Skvělý akorát Pierce Brosnan. Jinak je to kopie MCU a sama sebe.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Poslední díl skládanky je dodán. Je to barevné, vtipné, trochu dlouhé a v některých momentech i úsměvné a dojemné. Odkazy na předchozí díly jsou super. Za mě asi ne dokonalé, ale stále je to TEN INDY, kterého všichni známe. Nebýt hlavní hrdinky, která mě svým chováním a i vzhledem neskutečně srala.
Král Tulsy - Série 1 (2022) (série)
Sly ve skvělé formě. Jako gangster se hodně přiblížil nepřekonatelným ( zatím ) De Nirovi a Al Pacinovi. Těším se na pokračování.
Vyproštění 2 (2023)
Famózní jízda