Recenze (2 036)
Mastičkář (2023)
Skvělý film. Jediné co mi trochu vadilo, že vše bylo na závěr sfouknuto za 5 minut. Emotivní závěr i slza ukápla.
Esa z pralesa 2: Světové dobrodružství (2023)
S dětmi v kině, naprosto skvělý
One Piece (2023) (seriál)
Naprostá paráda, skvělá každá epizoda. Neznám původní mangu, ale za mě úžasný.
1923 (2022) (seriál)
Další skvělý majstrštyk. Skvělí Ford a Mirren. Perfektní africká linka.
1883 (2021) (seriál)
Půl hodiny po posledním dílu sedím a koukám do zdi a pořád o tom přemýšlím. Naprostý Marsterpiece !
Amsterdam (2022)
Skvěli herci, o tom žádná. Ale některé scény vůbec nedávají smysl a dialogy jakbysmet. Kdyby to bylo kratší, vůbec bych se nezlobil.
Kolo času (2021) (seriál)
Bohužel trochu nevyvážená první sezona. Světlé momenty s výbornou akcí střídají nudné pasáže a dialogy, které vyloženě nudí a jsou tak trochu o ničem.
Ostrov (2023)
Šest dní 7 nocí po Česku bez napětí a nápadu.
Stillwater (2021)
Po trochu pomalém začátku, jsem se do filmu zakoukal a i přes pomalé tempo jsem si to užil. Matt Damon je skvělý jako vždy
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Bavilo mě to, ale.. Nevím proč v těchto filmech musí být nějaká smyšlená vše zachraňující agentura. Pokud by tam nebyla, vše by bylo uvěřitelnější. Akce dobrá, triky bohužel, na dnešní dobu, hodně špatné. To z filmu dělá bohužel jen průměr, přestože má na víc. K tomu ještě ta otřesná hudba.