Recenze (2 036)
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Taková kravinka, vtipy většinou ubohý, ale občas jsem se i zasmál. Jedna hvězdička navíc za Charlize..
Drž hubu! (2003)
Vtipné hlášky a dvojice hlavních hrdinů, kterým to spolu náramně klape.
Herkules: Zrození legendy (2014)
Zase je to na jedno kopyto, už to tady bylo v Pompejích, vykrádačka čeho se dá. Navíc hlavní hrdina není kdovíjaký herec a jeho velkohubá prohlášení působí dost směšně.. AKce docela ujde, triky taky, ale někdy je to až do očí bijící, jak se to nepovedlo.
Laskavý dotek (2010) (TV film)
Bez Jen by to nestálo za nic.
Nesmiřitelní (1992)
Dobrý film, ale Clint natočil určitě lepší. Film na Oscara, nuže dobrá, ale už tu sošku vyhrály také lepší filmy.
Sviňák (2013)
James McAvoy výborný jako vždy. Hudba výborná. Ale jinak je to slátanina, v které se dá dost snadno ztratit. Nicméně pointa mi zlepšila náladu z dost hnusného zážitku :)
Špinavý trik (2013)
Po tom všem humbuku kolem a tolik skvělých recenzích co jsem slyšel, jsem docela zklamán.. Plejáda výborných herců, což o tom, jsou dobří, ale nějak mi to prostě přijde jako jeden velký švindl na diváka. Svojí kvalitu má, výbornou hudbu, ale něco tomu chybí.
Noe (2014)
Pro širší obecenstvo vcelku stravitelný výňatek z bible. Osobně jsem čekal od Aronofskyho mnohem víc. Nějaké pasáže jsou opravdu dobré, ale celkové vyznění nepůsobí až tak monstrózně, jak by si možná příběh zasloužil.
Pompeje (2014)
Vykrádačka Gladiátora a nevím čeho všeho ještě.
Divergence (2014)
Úplně špatné to nebylo, ale po docela dost slušném začátku to konec vyloženě zkazil. Herci sympatičtí, atmosféra taky dobrá, hudba v pohodě, ale závěrečná přestřelka šla do kytek.