Recenze (225)
Den zrady (2011)
Bohužel...s tímhle obsazením a nisným tématem by to chtělo trochu šťávy. Je to čisté, přesné, ale až příliš chladné a uhlazené. Chtělo by to víc scén jako mezi Goslingem a Giamatim, kde se na povrch proderou emoce, které úplně chybí v milostné linii...čekala jsem o ždibíček víc. Nicméně herecky skvostné. Politika je svinstvo, to víme.
Děti moje (2011)
Payne tentokrát spíše tragický než bavící (Bokovka). Nedokážu neobdivovat jeho schopnost harmonicky spojovat tragično a komično, vybírat fantastické herce a zprostředkovávat emoce o základních životních věcech. Ta havajská hudba je hrozná, ale všechno ostatní bylo krásné, smutné, opravdové.
District 9 (2009)
Daly by se vytýkat jemné nepodloženosti nebo nelogičnosti, ale proč? škoda si kazit zážitek. masakr!
Divoši (2007)
Závažné téma, nedotýkající se jen málokoho, výborný scénář, dobře vyvážený humor, skvěle napsané a ještě lépe ztvárněné postavy. Hoffman je prostě univerzál, veřím mu i ty slzy nad smaženými vajíčky!!!
Dobrou noc a hodně štěstí (2005)
Fantastická stylizace do 50. let! FIlm, který má co říct jak obsahově tak umělecky. Výborný výkon Davida Strathairna, věřila jsem mu každé mrknutí. A Ray Wise pro fandy Twin peaks jako třešnička. Jen tak dál Georgi!
Dokonalý trik (2006)
90% - velká spokojenost!
Domino (2005)
Až budu mít chuť na vtipnou akčňárnu, rozhodně se vrátím k tomuhle! Na obsah kašlu.
Dorian Gray (2009)
tak buď gotický horor nebo Wildea, obojí nejde! A Ben Barnes neumí hrát!
Dreamgirls (2006)
Hodně teatrální jako pozůstatek broadwaye, písničky, co mají posunovat děj jsou slabší. Ale vystoupení a nahrávání je výborné, Murphy válí a každá písnička Hudson mi trhá srdce. I love you I do nebo Listen (je víc k ději) si Oscara zasloužily. Beyonce je hodně pěvecky utlumená, ale hraje obstojně.
Drsný časy (2005)
klasika tohohle tématu a tvůrce...bale neuvěřitelnej, jako vždy.