Recenze (225)
Výměna (2008)
Skvělý, kompaktní a silný příběh - jak to jen Eastwood umí. Krásná výprava a naprosto skvěle využitý talent Angeliny Jolie, která ke svému výkonu nemohla použít slova (v podstatě opakuje stále jen "this is not my son"), přitom však dokáže být nádherně dobová a mít neustále slzy v očích.
Street Kings (2008)
Vcelku standartní policejní drama s výborným hereckým obsazením a s rádoby laděním do filmu noir. Scénář by mohl držet více pohromadě a zvolit poněkud méně patetický závěr - nebo ho lépe podložit. Ale Keanu táhne. A vidět Hugh Laurieho ve filmu je taky fajn:-)
Nelítostný souboj (1995)
V podstatě netřeba komentovat, tohle se prostě musí vidět. Po shlédnutí jsem ráda, že Mann dostal do rukou Public Enemies...
Třináctka (2003)
Jako film slabší, nicméně výkon Evan Rachel Wood je natolik sugestivní, že to za shlédnutí určitě stojí, i když nejste třináctka.
Špinavá záležitost (2000) (TV film)
Nabízí se zrovnání s Lid vs. Larry Flint Miloše Formana - ale pouze tématicky. Zpracování jiné, hlavní hrdina jiný včetně jeho motivace. Jde tu mnohem více o obecné principy demokracie a svobody. Formálně možná nedokonalé, do určité míry neobjektivní...nicméně takové filmy jsou třeba. V USA a světě, kdemohou nechat z nařízení cenzorů prostříhat Zkrocenou horu obzvláště.
Purukogi (2007)
Pěkné, zábavné...chuťovčička:-)
Wangui namja (2005)
90%
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Woody si užívá, divák se baví ani sám neví proč - španělská atmosféra, nereální hrdinové v reálných situacích, krásně ženy, hodně vína. Podle mého nejlepší z posledních Woodyho filmů.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Estetický zážitek u mě převážil...nebýt jeho bude to slabota:-( Snad bude del Toro u Hobita více dbát na příběh. Žrala jsem souboje Luka Gosse!!!
Temný rytíř (2008)
90%. jsem velký příznivce batman begins a ačkoli objektivně je temný rytíř maximálně povedený, na ten poslední bodík mi chyběl ten nepojmenovatelný pocit uvnitř...bomba motorka, neuvěřitelný joker (napsaný i zahraný), skvělá hudba.