Oblíbené seriály (9)
Futurama (1999)
Arabela (1980)
M*A*S*H (1972)
Columbo (1971)
Vždy jsem tíhnul spíše k detektivkám a kriminálkám 70. a 80tých let, protože hlavní postavy měli silný a nezaměnitelný charakter. Vedle Columba byli takoví ještě třeba Kojak nebo Jake a tlusťoch, ale každopádně nejsilnější z té trojice je Columbo. V každé epizodě se dočkám zajímavě provedené vraždy a stoprocentně uspěšného pátrání, a v neposlední řadě Columbova nezaměnitelného vystupování. A na to se pokaždé těším, v podstatě vím, co mi každý díl nabídne, a o to raději se dívám. Dnešní krimi mě moc nebere, prostě mi to celé podivně splývá.
Haló, haló! (1982)
Dr. House (2004)
Přiznám se, že snímky (je jedno jestli jde o film nebo seriál), na které všichni pějí chválu, ve mě vzbuzují značnou nedůvěru. U House tomu nebylo jinak. Můj prvotní dojem byl takový, že pokud si chci poslechnout chlapa s blbýma kecama, tak nemusím chodit daleko - v tomhle si vystačím sám. Ale světe div se, House mě dostal, můj názor se změnil a rád se mu svěřuji do péče. Vedle toho mě ještě dostal na hudbu, přesněji řečeno právě díky hudbě mi House nevyklouzl z paměti a později mě připoutal na lůžko :-)