Poslední recenze (3)
Čas na dobrodružství (2010) (seriál)
Pro mě prostě epický a dokonalý seriál, kterým nikdy nepohrdnu - jedině, když je s českým dabingem, který tomu neskutečně ubírá, ale tak už to s dabingem bývá :-)
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Pilot zaujal, jsem zvědavá na pokračování ;)
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Asi znám jinou adaptaci 12 měsíčků, než vy všichni tady. To, že je to podhádka na stejný téma, jako Popelka - šikanující macecha a ségra, je všem známý. Největší plus u mě mají měsíčci, kteří mě pobavili, v čele s panem Brzobohatým ze všeho nejvíc ;)