Recenze (506)
Průrva (1990)
Dobrý horor a la vetřelec..
Napadení (1973)
Tak tenhle western jsem hledal dlouho, viděl jsem ho na vhs pod názvem Napadení. Určitě patří k tomu nejlepšímu, co v sedmdesátých letech bylo natočeno, takový zlatý hřeb tohoto žánru, který zažil zlatá léta v 60.letech.
Django il bastardo (1969)
Takový průměr westernového žánru.
Per un dollaro di gloria (1966)
Francouzi, Jižani a Navajové. Těsně před koncem občanské války dochází ke střetům s Indiány, ti přepadli kolonu rodin Konfederace a všechny zmasakrují, těla najdou Francouzi, kteří postrádají svoji hlídku, která se k masakru připletla, následně utíkají před hordou Indiánů a dorazí do pohraničního městečka, kde se ukrývá postřelená žena s Indiánkou, kteří jediní přežili, dojde k další přestřelce, následně odvezou Francouzi obě ženy do konfederační pevnosti, kde se spojí s Jižani. A spolu bojují proti Indiánům. Slušný western, ale chybí tradiční závěrečná přestřelka, což odráží mé hodnocení..
Zákony pohybu (1978) (seriál)
Teda klobouk dolů, rok výroby 1978? taková kritika centrálního plánování?kam se hrabe pohádka Inženýrská Odyssea! či Okres na severu, proto přidávám jednu hvězdu navíc. Perfektně obsazeno, skvělé hlášky, samozřejmě je tam úlitba režimu v podobě klaďase Vrabce i stranické herecké špičky Vala, Filip nebo Bek. Tradičně Jirka Štěpnička tentokráte v roli playboye. Nebo Švehlík v roli svářeče. Filipovský v roli závodní stráže. V hlavní roli ředitele Drachslera Martin Růžek.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Jojo božský JCV a zjevující se Bruce Lee v garáži. To byly časy.
Karate tiger 2: Zuřící blesk (1987)
Prvních zhruba dvacet minut nuda, ale poté, co se objeví Matthias Hues začíná mít film spád, scéna s falešnými mnichy a hlavně masakr ve výcvikovém táboře, Vietnamci, Khmérové a Sověti to jsou jatka. K tomu Cynthia. Film by mohl, být o dvacet minut kratší a vůbec by to nevadilo. Určitě nejlepší díl z celé série.
Fifty Fifty (1992)
Takový konec zlatých 80. let. Jeden z posledních rychlodabingů, vzápětí nadabovaných pro VHS tuším firmou Daway Brno. Solidní svižné béčko, lepší než většina dnešních akčních filmů. Rozhodně ani po letech nezklame.
RoboCop 3 (1993)
Slabota, bez Paula Wellera to už není ono. Nancy Allen tam sice hraje, ale pouze epizodně, navíc jí brzy zabíjí. Tohle pokračování se nepovedlo.
RoboCop 2 (1990)
Dříve hodně oblíbený, dnes už jen z nostalgie hodnotím 2**. Jeden z prvních filmů, které jsem viděl po rychlodabingu i v českém dabingu vhs.