Recenze (67)
Proboha! (2008)
konecne sa nasiel clovek ktory si robi ** z toho fanatizmu a ukazuje na plne gule ake dosledky ma viera v cctske nabozenstva !!!! 101%
Kalifornie (1993)
Brad lepsi ako v 12opiciach, fakt skvele. Tak ako som sa prvu polhodinu smial , tak som sa zvysku filmu desil. Zabudnuty americky vidiek opat posluzil na vytvorenie krutej predstavy o psychopatoch. Ozaj aby som nezabudol ,ostatne postavy taktiez skvele, Fox standardne dobry, Adele tazko :poznacena:. 80%
Dvanáct (2007)
wau , zo zaciatku sa mi to zdalo trosku lacne , ale az do vystupenia "fyzika" , skvele myslenie a spravny pristup k pozeraniu sa na veci ktore su jednoznacne na prvy pohlad no na druhy naberaju iny rozmer.Asi najlepsia postava filmu . Kazdym dalsim pribehom film stupnoval na kvalite , pan doktor s nozikom nemal chybu , rovnako ako nudny hrobar bol nakoniec samaritan. Co vsak dava kvalitu tohto filmu je , previazanost 12 porotcov a ich pohladu na svet s osudom cecenka. Kavkaz style rulez:-) . Very good. 89% Original som nevidel. Najvyssi cas ;-)
Sedm životů (2008)
Will konecne zavrie vsetkym ktori ho neuznavaju ako herca pusu. 3/4 filmu som nevedel wocogo, aj ked slza sa ronila takmer pri kazdej scene, skvele zadostucinenie za 1 velku zivotnu chybu , mal by som podobne sklony ako hlavna postava.Great!
Útěk z Alcatrazu (1979)
Charizmaticky Clint , typicky drsnak ako to vie len on . Az do konca som bol napaty ci sa im to podari. Relativne pokojna atmosfera vazenskeho prostredia a odporny director sa mi velmi pacili ako aj nazhaveni komplici. Skvely film.
Krvavá jízda (2009)
az na par uplnych nezmyselnych detialov ako cesanie v aute, pad po schodoch v dome , atd.. som bol aj celkom vystraseny ,,,amaterska kamera v tomto pripade bola fajn . . 65%
Rallye smrti (2008)
Sci-fi stranka za pol* , akcne sceny spolocne so zvukovym doprovodom za 3+*.
Vymítač ďábla (1973)
Su dva pocity strachu pri sledovani hororu : ten ktory pocitujeme stale a ten ktory obcas prichadza nahle a necakane , tento lakaci skvost kombinuje oba. Riadna sialenota. :-)
Strašení (1963)
Skvele spracovanie , nieje to psycho ale daleko kvalitou neodskocil . Dokonca som bol viac napaty ako pri spominanom diele od Afreda. I like B&W. :-)
Frajer Luke (1967)
Luku, jdi to hodit do auta k veceri , "Yes Boss" |:-) .