Recenze (67)
Troja (2004)
jeden zo slabisch historickych filmov , aj ked zaverecny suboj stal za to ...
Osvícení (1980)
Ultravysinuty Jack v plnej parada. Aj pri scenach , kde je relativne kludny, vyzaruje z neho "chora mysel psychopata" , dokonaly vykon. Kubrickova spomalovana kamera , neskutocne brutalne zabery interierov ako aj samotny interier hotela robia z tohto pocinu fantasticku podivanu. Gradacia deja je majstrovska v podani pana rezisera. 95%
Janghwa, hongryeon (2003)
Co k tomu povedat? tazko nieco, ak som bol zatlaceny do pohovky ako potapajuci sa kamen v betone, jednym slovom: krute. 100% sceny nevyrazaju dych ale zastavuju srdce pomaly a pomalsie, tu kameru som chcel rozbit ale nedalo sa , tak sniima pomaly ze sa to neda. TOP!
Duch doby: Dodatek (2008)
hovno ,aids ,incest ,biele maso, vrazdy, znasilenenia ktoreho sme svedkami kazdy den , su cistejsie elementy a su priamym dosledkom systemu ktory funguej uz par storoci ... (samozrejme ma na tom podiel aj ludska povaha..,ale tymto sa to ospravedlnit neda)
Zeitgeist: The Movie (2007)
ak niekto hodnoti tento "film" ako odpad, a moze byt neviem aky dokonaly, bohuzial jeho vyvoj sa zastavil a uz nikdy sa nepohne vpred, nato zije velmi kratko ....
Nepříjemná pravda (2006)
dal by som 5 ale kedze to nieje pravda a je to teda cocotina :-) tak odpad
Temný rytíř (2008)
joker 5* ,zvysok standard4* - urcite o par tried filmovejsi film ako avatar po asi 10x zhliadnuti je to naj v zanri .bez pardonu . od hercov az po poslednu klapku :)