Recenze (640)
Slídil (2007)
priemerna konverzacka dvoch spekulantov o jednej zene....kedze som nevidel original, usudzujem, ze je to len jeho slaby odvar, ale obidvaja herci priam koncertuju, su preafektovany, co podla mna, nie je vobec na skodu a do ich diebolskych planov brnka jemna klavirna hudba...najvacsou chybou je rozvitie hlavnej myslienky, pretoze ten koniec je ako keby nasilu dotoceny z dovodu maleho rozpoctu...55%
Pan Včelka (2007)
pan vcielka je diskutabilny animak...dejom nijako obzvlast nevycnieva, obsahuje plno klise a ziadnu vynimocnu animaciu...no na druhej strane je velmi naucny (ako aj einstainov vyrok: " den kedy zomrie posledna vcela, zahynie aj ludstvo"), a aj vtipny aj ked nie tak ako pixarovky...no co uz mam robit v tejto dobe presytenej animakov? musim dat 4*, lebo predsa len trosku vycnieva..:)
Monstrum (2008)
ufff, no tak toto bol fullservice narez...pokakany z diana co sa to tam vobec deje zachytene amaterskou rukou a s absenciou akehokolvek vysvetlenia....civilne zahrane, tot ale mimoriadne presvedcujuce az na tociaceho huda a jeho prilble komentare, ale bez neho by sme boli asi uplne v pomykove...velmi ma tento film prekvapil svojou originalitou (len ta priserka bola na smiech:D)...90%
Síla srdce (2007)
pre mna, ako studenta politologie to bola taka nedochutena jednohubka, ale viac ako o dej mi islo o vykreslenie pakistanskych vztahov, kultury a zmyslania ludi a to sa reziserovi podarilo....ale predsa len, nebavi asi nikoho pozerat sa na takmer dve hodiny uplakanu a. joliovu...60%
Probuzení (2007)
nuda nuda nuda nuda a este nieco...nuda....a k tomu...nuda...preco si to pozriet?...no predsa kvoli nude...ak sa radi nudite, nie je naco cakat....
To, co dýchám (2007)
vobec by som to neprirovnaval ku crashu, pretoze prepojenie postav a zvraty tu boli skor taka strnule a neflexibilne..postavene ako naschval...a jedine pribeh stastie stal zato...musim vsak pochvalit hudbu, ktora bola zjemnovala cely pribeh, ktory bol akokeby postaveny cely narychlo, zbuchany za 20 minut...
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
odmysliac si osobny profil kralovnej alzbety je to pekne natoceny historicky film, no az na tie spominane slabosti a silne stranky alzbety, ktore irituju a zbytocne odvadzaju pozornost od nabozenskeho konfliktu, jeho dopadov a vyzobrazeniu anglicka 16. storocia...
Hvězdný prach (2007)
sci-fi romanca s peknou vypravou, ale nudnym tempom...najviac asi zaujme r. de niro a efekty, ale nedokazem stratit dojem, ze som podobnych filmov videl az az a prave tento nie je nicim viac ako tie ostatne..
Divoké vlny (2007)
waaaaw...tak toto som necakal....pekny klise pribeh s emocnymi katalyzatormi...k tomu este postavicky, ktore si zamilujete a pekny hudony doprovod...co viac od animaku chciet:)
Na území žen (2007)
mila, ale nicim inovativna kvazi romantika, ktora zahlbuje svoje rozpravy o hodnotach, co je pre nas zivot najlepsie, ze tu mame rodinu, ktoru si treba vazit (netocil to republikan) atd atd. ved to poznate...ale s prijemnou hudbou a hercami sa to da pozerat....