Recenze (522)
Malý princ (2015)
Trošku mě mrzelo, že tam ty původní příběhy nebyly celé, ale jinak moc hezký animák.
Wilsonov (2015)
Děj tohoto filmu je neuvěřitelně nudný. Přišlo mi to jako nepovedená parodie na Djanga. Výjimečně pár povedených vtipů, ale nebýt Macháčka, tak to je to snad odpad.
Výchozí bod (2014)
Super nápad i zpracování. Moc líbilo. 80%
Zloba - Královna černé magie (2014)
Po dlouhé době výborně natočená a skvělá pohádka. Oceňuji především, že postavy nebyly jednostranně zlé nebo hodné. 80%
Všechny tajné věci (2014)
Nedotažené. Celkem dobrý i napínavý námět, ale chybí tomu něco navíc. Některé herecké výkony jsou plytké. 50% PS: Dakota nebyla takto děsivá od Hide and Seek. :-)
Já, Earl a holka na umření (2015)
Nemůžu si pomoct, ale těch filmu s touto nepříjemnou tématikou je už opravdu příliš. Přesto souhlasím, že tento je něčím výjimečný a zábavně pojatý. I tak "jen ***". 60%
Love (2015)
Velmi zajímavý artový film, který ukazuje lásku velmi fyzicky. Jediné co mi nesedlo bylo, že mi nebyli úplně blízcí hlavní hrdinové. Ovšem super nápad a krásná kamera vše napravuje. Nejlepší scéna: trojka. :)
Little Boy (2015)
Jasně, občas to dost tlačí na city, ale podařeně. :)
Once (2007)
Když pominu strašnou kameru a celkově kvalitu filmu, tak ani děj mi nepřišel ničím záživný.
Věčně mladá (2015)
Twilight pro chlapy. Film plný klišé a postava Adaline nesympatická a lítostivá. Zajímalo by mě, zda se zdejší vysoké hodnocení odvíjí od krásy Blake Lively.