Recenze (522)
Lana Del Rey - Tropico (2013) (hudební videoklip)
Super. A mé oblíbené Kvílení.
Zlodějka knih (2013)
Nějaké mouchy by se asi našly. Ale tem film byl tak úžasně zpracovaný, dojemný a hlavní hrdinka tak úžasná, že se nedalo nic jiného než ho celý prožít a probrečet.
Adam (2009)
Miluju ten pocit, když s filmem splynete. Krásný snímek s úžasnou atmosférou a soundtrackem. 90%
Konzultant (2013)
Sedíte v kině, vůbec to nechápete, ale říkáte si, že to do sebe za chvilku zapadne. Po hodině už to začíná být podezřelé, ale pořád nic. Naštěstí se na vás otočí soused a šeptem potvrdí, že je taky v koncích. To vám spadne kámen ze srdce, že nejste úplný tupec. Nechápete ani po filmu a to v podstatě ani úlohu hlavního hrdiny. Asi zas nějaká pěkně natočená artová záležitost. :)
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Terapie mě chytla a nepustila, ač po čase některé příběhy vyplynuly jako trochu slabší. Maximální počet bodů dávám Lindě. Ta mě bavila nejvíc.
Na divoké vlně (2012)
Film hraje na dojemnou strunu. Už jen chlapeček na začátku mě skoro rozbrečel. :) Krásné záběry a příběh. No jo. 80%
Kámoš k pohledání (2009)
Chvilkama dost uhozené, ale určitě příjemné k deštivému odpoledni. Navíc mi poprvé nevadil Jason Segel, takže pro mě velice úspěšné. :) 60%
Vůdce smečky Cesara Millana (2013) (seriál)
Jj, Cesar je pán :)
P.S. Miluji Tě (2007)
Po druhém shlédnutí po letech, přidávám jednu hvězdičku. Tenhle film má všechno potřebné.
Katy Perry: I Kissed a Girl (2008) (hudební videoklip)
A kdo ti to má věřit? :) Na provokativní píseň, dost suchý klip.