Recenze (685)
Londýnský gangster (2010)
Prima oddechový film. Líbilo se mi pojetí filmu doplněnou hudbou ve stylu gangsterky. Colin Farrell byl úžasný, taková role mu byla snad ušita na míru. Něžná a mile plachá Keira byla ve filmu Colinovým stínem.
La Bohème (2008)
Slušný film. Poprvé jsem měla možnost ocenit něco tak vyjimečně natočeného a dumat nad nelehkostí ztvárnění všech postav.
Kasandřin sen (2007)
Co říct Woody je prostě “BEST“. Zajímavý film, který vás nechá až do samého konce na pochybách jak dopadne. Zápletka hlavních protagonistů bratrů Farrell a Mcgregor vs. jejich miliónový strýček , který potřebuje poprvé od rodiny – synovců pomoct zamést špinavou minulost z povrchu zemského a to jednou provždy. Za protislužbu strýci mají dostat tučnou odměnu.
Maléna (2000)
Film který poukazuje jak lidská závist může vyvrcholit v pokoření, k záměrnému popření svobody. Jak se člověk v nejtěších chvílích ocitá v začarovaném kruhu pomluv a záměrného osočování...musí se, ale vzchopit a začít brát jiné věci jako prioritu. Musí pokořit své já, aby přežil v tak problémové době kdy válka o sobě nechává každý den v rozhlasu zprávy z fronty. Utrpení nad lidským životem a k nezlepšené válečné situaci, která se zdá být neúnosná...Jak se Malénin život pomalu den po dni mění v peklo na zemi.
Paříž (2008)
Já miluji Paříž a vše co je propojené s tímto famozním místem...tento film byl pro mne vzpomínkou na dva předešlé roky, kdy jsem měla možnost chodit po ulicích Paříže a hltat tu nádheru okolo sebe.
Zbytečná krutost (1984)
Bratry Coenovi jsem moc nemusela do jisté doby. Ne že by se mi jejich ztvárnění filmů nelíbil ale donedávna jsem jim nemohla přijít na chuť..po shlédnutí Blood simple jsem očarovaná. Film měl hloubku a správně nastavenou hladinu zvedajícího se adrenalinu. Pěkná zápletka připomínající staré dobré filmy od A.Hitchcocka možná vám to přijde jako zveličování do výšin takového mága napětí jakým Hitchcock je, ale přirovnání se podle mne opravdu hodí.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
sranda k podívání...spoiler: Nejzábavnější scéna policie vs. naši hrdinové vs. mafiáni. :D ještě teď se směji.
Ženy na pokraji nervového zhroucení (1988)
Pedro umí , jeho filmy miluji..."Ženy na pokraji nervového zhroucení" je úžasnej film prosáklý humorem a španělským temperamentem.
Ragtime (1981)
Ce čekat od M.Formana než dobře natočený film s dobrou zápletkou a velmi charakteristickými rysy.
Pod toskánským sluncem (2003)
Super filmek podle knihy se stejnojmeným názvem. Mám doma pokračování, tudíž jsem zvědavá jak se Frances popere tentokrát s životními eskapádami.