Recenze (308)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
Po tretej sérii zvyšujem na plných 5*. Prepáš Aang, podcenila som ťa.
Nae yeojachinguneun gumiho (2010) (seriál)
Prvé časti boli výborné, ale ku koncu to už strailo dych.
Atena : jeonjaengui yeosin (2010) (seriál)
Veľmi dôstojný a vydarený spin-off.
Panty & Stocking with Garterbelt (2010) (seriál)
Nehodnotiteľné.
Zápisník jedné lásky (2004)
Zbytočne dlhé a dosť presladené.
Vikingové II (2008)
Takže začala by som názvom. Vikingové II. WTF? To akože myslia vážne? Inak film ma príjemne prekvapil, síce mal slabšie miesta, ale takéto témy mám rada a navyše spracovanie mohlo byť oveľa horšie, čiže dávam slabšie 4*.
Pavouci z vesmíru (2010)
Je zaujímavé, že niekoho baví natáčať takéto sračky.
Nancy Drew: Záhada v Hollywoodu (2007)
Výplach mozgu v dopoludňajších hodinách.
Liu xing hua yuan (2001) (seriál)
V prvom rade, je to seriál taiwanský. Je to na motív japonskej mangy Hana Yori Dango, ktorá bola spracovaná ako roztomilý seriál s rovnakým názvom - Hana Yori Dango s takým obsadením ako Matsumoto Jun, Oguri Shun a Inoue Mao alebo ako nezabudnuteľná kórejská verzia Boys Before Flowers (Kgotboda Namja) s čoraz populárnejšími hercami Lee Min Ho, Kim Hyun Joong alebo Kim Bum. Avšak pred nimi tu bol Meteor Garden, ktorý odpálil popularitu F4 do ázijského neba. Je to viac dospelejšie (odohráva sa to na univerzite) a viac uveriteľnejšie.
Vzácné zboží 2 (2005)
Tí lovci to majú teda fest ťažké.