Recenze (716)
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Celkem příjemný návrat do světa Breaking Bad. Jesse navazuje tam kde skončil, zevšeho nejradši by na vše zapomněl a vypařil se, což samozřejmě dost dobře nejde. Atmosféru to stále má, některé scény super, ale děj je bohužel o ničem a tempo vleklé. 75%
Lucifer - Série 2 (2016) (série)
Hmmm nečekaný nárůst kvality. Sice je to stále především o těžké pohodě, ale některé díly teda pořádně vyzrály. Odkrývání Luciferovy minulosti je prostě super a Mazikeen jede jako o život. Scéna z blázince mi dlouho bude ležet v hlavě. :) 90%
Nová generace (2018)
Pěkné provedení, zajímavý nápad, překvapivě akční. 70%
Raubíř Ralf a internet (2018)
Nic pro malé děti a ani já se moc nebavil. Celkově dost zdlouhavé a celkem o ničem, ale třeba odkazy na internetové společnosti určitě pobaví. Kdyby to celé šlapalo tak jako návštěva Disneyho světa, mohla to být paráda. 55%
Bohemian Rhapsody (2018)
Rozhodně nesdílím všudypřítomné vychvalování do nebes. První hodinu jsem vysloveně protrpěl, pak se však naštěstí vše začalo pomalu otáčet k lepšímu a nakonec poslední půl hodinovka opravdu stála za to. Live Aid jak kdyby najednou nahrál jiný tým, být tak i zbytek filmu, byla by to bomba. Nejvíc mi vadily ty skoky ve vyprávění, a pak rychlé konce takřka všech rozehraných songů. Malek však zahrál jako pán, o tom žádná. 80%
Vražda na jachtě (2019)
Tak takhle ne. Nečekal jsem nic moc, ale i tak to bylo horší než má očekávání. Sandler byl vysloveně nepříjemnej a trapnej, příběh šílenej. Největším pozitivem tak je to, že to utrpení naštěstí netrvá moc dlouho. 40%
Hledá se Dory (2016)
O poznání horší než dobrodružství Nema, ale stále je to zábavnější než většina podobných pohádek. Já jsem celkem spokojen... 75%
Hledá se Nemo (2003)
Parádní příběh v neotřelém prostředí oceánu. Spousta sympatických postav hýřících vtipem, navíc moment překvapení. Za mě je to 90%
Coco (2017)
Fantastický návrat Pixaru na vrchol! Naprosto úžasný a neotřelý příběh, jaký v animáku nejspíš ještě nebyl. Vtipné, krásné, dojemné. 95%
Shrek Třetí (2007)
Obrovské zklamání. Chvílemi mě to ani nebavilo, vtip z prvních dvou dílů jakoby se vytratil. Někdo chtěl tak moc dojit, až to místo toho porádně pohnojil. 55%