Recenze (106)
Bledé modré oko (2022)
Nie celkom som rozumel tomu, preco bola vlastne tak dosledne budovana ponurost daneho miesta, ked v konecnom dosledku s dejom nema nic spolocne. Mozno bol vtedy taky zivot, neviem, najskor. Pribeh ma celkom prekvapivy zvrat, preto 3*. Skoda, roky cakam na film akym bol Meno ruze.
Božská relikvie 2 (1991)
1* za kusky, ktore v inak po vsetkych strankach debilnom filme Jackie stvaral.
Cicliste per Caso - Grizzly Tour (2020)
Dokument o jednej premotivovanej talianke a jej manželke, ktorá sa jej snaží prispôsobiť. O zvyšných dvoch účastníčkach sa nedozvieme nič. Pekné zábery amerických hôr a trochu feminizmu od žien z vyspelej časti sveta vyznievajuci až smiešne.
Cizinka (2014) (seriál)
Ľahké porno so škótskou výpravou. Paráda.
Co je šeptem... (2005)
Nech vsetci sulozia so vsetkymi. A ak su si nie isty so svadbou, nech vyhladaju neznameho impotenta, ten ich pretiahne a vsetko bude fajn. Najlepsie takeho, co si dal ich babicku a aj mamicku. Len nech potom nemaju svadbu a nehraju sa na romantiku. Lebo svadba ich neochrani pred tym blbym pocitom, ze su defacto k...y. Kriste, ako ma toto vytaca. Hviezdicky davam za Aniston.
Colette (2013)
Asi je problem vo mne, no nechytilo ma to a s postavami som sa vobec nevedel stotoznit. Napriek tomu davam 3*, pretoze vyprava, hudba a kamera zato stoja.
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Za Costnera 2* a jedinu scenu v zavere na plazi, ktorej da uvod filmu iny vyznam 1*. To su 3*. Za ubohe klise so stastnou rodinkou v tej istej scene -2*.
Dědictví (2013) (seriál)
Ked si clovek mysli, ze uz horsie byt nemoze, nech si pozrie tuto "dramu". Ale vsetko zle je na nieco dobre. Uvedomil som si, ze sa musim ospravedlnit ochotnikom do Zabokriek, na ktorych predstaveni som ako dieta kedysi davno bol.
Déjame Vivir (2014)
Ak by to človek nevidel natočené, tak neuverí. A aj tak nerozumie.
Derren Brown: Ruská ruleta (2003) (pořad)
Iluzia ci skutocnost, na tom nezalezi. Malo to grady.