Recenze (21)
Marley (2012)
Pěkný dokument., autentický, s vypovědí mnohých blízkých Bobovi lidi. Hodně nových pro mně neznámých věci a délka je taky snesitelná, když jí tak dobře podkresluje spousta dobré muziky.
The Divide (2011)
Psychický kolaps, vraždy , znásilnění , 2 hrozní pošuci a naprostá ztráta veškeré lidskostí , soudností a všeho , co děla člověka člověkem.Druhá půlka už byla hodně psycho ...
Top Gear: Polární speciál (2007) (pořad)
No a pak že na severní pol nejde dojet autem ... :-)
Brotherhood (2010)
Zajímavý scénář plný napětí a zvratu. Z filmu od kterého sem nic neočekával se vyklubalo docela povedeny dílko
Sunset Boulevard (1950)
Můj první Noir .. pecka!
Město (2010)
Zhlédnuto ve verzi Directors cut bez vystřižených záběru... a je to o třídu lepší.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
O čem se mluvi v nebi?
Annie Hallová (1977)
Fakt dobrej film na melancholickou chvilku ...
Green Lantern (2011)
Nejaky logické chyby tam byli(asteroidovej pás kolem země? wtf? + další)Ale nebylo to až zas tak hrozny 70%....
Vězněm v cizině (2007) (seriál)
Viděn díl o uvěznění v iraku....