Recenze (2 994)
Al Capone: Zjizvená tvář (1995)
Capone byl fakt hajzlík, řekl bych i zakladatel mafie, jak ji známe dnes. Nevěřil bych, že by mě dokument o něm mohl bavit, ale vězte, že ano a to je hodně velká část tvořena pouze vyprávěním s podkladem fotografií.
Alenka v říši divů (2010)
Je to Tim burtonův styl, což je pozitivní. Ze všech zpracování Alenky se mi tahle líbila nejvíc a to včetně Disneyho klasiky. Jeho filmy jsou pro mě dětskou pokladnou plnou zlata, ale kreslená Alenka mi nesedla.
Alenka v říši divů (1951)
Přiznám se, že mě plno artefaktů děsila, když jsem byl v mladším věku, ale poté, co jsem v Disney landu navštívil bludiště, změnil jsem názor :-).
Alexander Veliký (2004)
Film, který mě neskutečně nudil. V kině jsem doufal, že už to skončí a ono to trvalo ještě hodinu :-D
Alf (1986) (seriál)
Tohle byl jeden z mála sitcomů, které jsem si jako dítě zapomatoval a nikdy mě spolu s Kutilem a Krok za krokem v mé dětské duši neopustí. Od první chvíle, co jsem viděl přátele, došlo mi, že svoje hodnoty budu muset překopat, protože ty nepřekoná nikdo, ale v z dětského pohledu 90´je tohle top.
Alf versus U.S. Army (1996) (TV film)
Ve videopůjčovně jsem po tom skočil jak velryba, doma mě ten skok mrzel, ona naivní příjemná atmosféra seriálu je pryč. Velká škoda :-(.
Alibi na klíč (2017)
Frantíci v posledních letech dokazují, že jejich země je kolébkou nejlepších komedií. Říkal jsem si, jak mi Alibi připomínají Dovolenou all enclusive, pak jsem kouknul a ejhle - stejný režisér i hlavní herec. Po půlce jsem si říkal, že je to prima (včetně dvou montážních scén se super písničkou i bláznivými obrázky). V druhé půlce už jsem měl jasno, že je to tak dada, že je to zkrátka skvělý. A to nepočítám odkazy na Návrat do budoucnosti, Rychle a zběsile či Hvězdný války.
Alice (1990)
Pro mě se Alice řadí k tomu slabšímu, co Woody natočil. Nápadů zde má ještě mnoho, ale celé vyznění mě nebavilo.
Alice a čarovné zrcadlo (1987) (TV film)
Ve své době to byl můj oblíbený film. U nás doma ho rádi neměli, protože to jelo stále dokola. Teď jsem na youtube viděl kus a už tak nadšený jsem nebyl, tohle je totiž přesně ten film, který by měl zůstat v dětské mysli zakořeněn jako pěkná vzpomínka, ale k opětovnému shlédnutí by dojít neměl. Proto z nostalgie 3*.
Aljaška v plamenech (1994)
Myslim, že Přepadení nastavilo vysokou laťku, kterou Aljaška ponořila do hlubin. Ten film mi prostě neseděl, byl takovej moc rozcukanej, viděl jsem ho na tři části, protože mě fakt neba. Sorry, Stevene.