Recenze (2 994)
Lady a Tramp (1955)
K tomu není třeba komentovat.
Velká ryba (2003)
Příjemná rozprávka do fantazie :-)
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Pro mě první setkání s klasikou.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Z původní trilogie asi můj nejoblíbenější díl.
Spiderman (1994) (seriál)
Moje dětská srdcovka, pamatuju si první díl, kterej Nova kdysi vysílala.
Spider-Man 3 (2007)
Závěrečná část je rozdílná v atmosféře, je tu vidět, že Raimi se snaží pozavírat otevřený příběh a to je vždy obtížný. Nová Amazing Spider man se nemůže rovnat této trilogii ani náhodou (dodatek 05.11.2012). Proto tak vysoký hodnocení.
Spider-Man 2 (2004)
Výborná úroveň jedničky se stále drží.
Muž a jeho pes (2008)
Těžko říct, jestli se mi to líbilo. Celej film mám mrazivej pocit smutku a toho, jaký to je, když vás opustí všichni na kom vám záleželo i když jste si za to mohli sami. "A za to, že prší můžu taky já?"
Tetovaný (1968)
Prostředí maloměst a zámků umí francouzi skvěle zasadit do komedií.
Grand restaurant pana Septima (1966)
Septima jsem měl půjčenýho od sousedů na VHS začátkem 90´asi desetkrát. Skvělá zábava s francouzskou odlehčeností.