Recenze (38)
Prometheus (2012)
Film by som rozdelila na 3 casti. Uvod bol epicky nenudil nechybalo napatie..Casom vsak dej stagnoval, povedala by som ze chceli vo filme tolko toho ukazat ze vsetko prekombinovali a namiesto toho aby sa vratili mozno k nejakym nevysvetlenym veciam a detailom, zacali dej dalsi. Po druhej polovici filmu som uz mala gulas a na konci mi zostala iba otzaka wtf ?? bolo mi hned jasne ze film bude mat pokracovanie..snad sa odpovedi na moje otazky dockam v roku 2014 v Prometheusovi 2 :(
Cosmopolis (2012)
A to zacinal s filmami ako little ashes a voda pre slony...Z Pattinsona sa u mna stava divno-nechapavo-nesympaticko-strateny tipek, ktory hraje vo filmoch ktore nemaju ani hlavu ani patu...
Miláček (2012)
Pokial sa takito muzi typu Robert P. ( vzhlad bezdomovca s mastnymi vlasmi a kruhami po ocami cely film) dokazali v minulosti cez postel dostat k prestizi a moci tak dovi dopo :) Pattinson mi v tomto filme vobec nesedel, cakala som niekoho s vacsou iskrou.Akokeby bolo pravidlo : tam kde dame Pattinsona, je jedno aky film bude, kvoli fanusickam bude mat uspech. Musim vsak povedat, ze u mna to jednoznacne cely film tahali 3 damy. Inak celkom podareny film s myslienkou ze zeny tahaju za nitky sveta, nie muzi ;)
Projekt X (2012)
to vazne ? zniceny dom, vypalene susedstvo, uzit si len jednu noc a nakoniec este aj zbalit dievca..toto je snom dnesnych teenagerov ? tak to zijeme potom v pekne zvratenom svete...nic COOL okrem soundtrackov som v tomto filme nevidela.
Sněhurka (2012)
Nechapem co ma tento film so snehulienkou spolocne..asi nic.. dve hviezdicky davam za ironicku juliu a trpaslikov
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
skvele skvele skvelee ! :) o dost lepsie ako jednicka..robert s lawom su velmi sympaticka dvojica a od zaciatku filmu sa im skvelo partakuje...okrem toho je to vo filme jeen vtip za druhym a su nasadene kvalitne efektiky..velmi som si tento film uzila :)
Barevný závoj (2006)
Neskutočný film plný nenásilných citov..krása krása krása :) aj po tyzdni mi este stale zostal v hlave a v myslienkach.
Jeden den (2011)
tristvrtina filmu velmi velmi slusne. postavy sa k sebe postupne dostavali tak ako divak chcel a ocakaval...ale ten koniec..zaklincoval vsetky moje romanticke pocity z filmu a ostala len prazdna diera..
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
kym jednicka bola len nejaky zacinaju zlepenec dvojka ma prijemne prekvapila..konecne nieco s niecim suviselo malo to dej, bolo to napinave a nadvazovalo to so starsou trilogiou..vieme ako to bolo s armadou ako zacala vojna ako sa do seba zamilovali a spoznavame aj temnu stranku lukovho otca :) velmi podarena cast nasla som tam vela odpovedi...
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Veľmi veľmi slabé...prvu polovicku filmu som skoro zaspala..na starsiu trilogiu to nema ani z vysoka.